دانلود آهنگ جدید | عکس جدید

دانلود آهنگ های جدید | عکس جدید بازیگران و هنرمندان

دانلود آهنگ جدید | عکس جدید

دانلود آهنگ های جدید | عکس جدید بازیگران و هنرمندان

بهترین عکس نوشته های عاشقانه

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ب.ظ

عکس نوشته عاشقانه برای پروفایل – مجموعه ای از زیباترین و جدیدترین عکس نوشته های عاشقانه، احساسی و دو نفره برای عکس پروفایل تلگرام و اینستاگرام 

بهترین عکس نوشته های عاشقانه در کافه =یکس

عکس نوشته عاشقانه دوست دارم باشی برای پروفایل

دوست دارم باشی تا من زندگی کنم…
چون تو خود خود خود زندگی من هستی…
دوست دارم باشی تا من زندگی کنم
دوست دارم باشی…
نه اینکه نگاهت کنم و لذت ببرم از این همه زیبایی….
نه اینکه بفهمم معنای همه رنگ ها را از چشمات…
نه اینکه باشی و بگویی تا صدایت ارامم کند…
نه اینکه دستانت را بگیرم…
نه اینکه حس کنم که مالک همه دنیا هستم… نه…
این ها همه بهانه است…
بهانه میگیرم که باشی…
تا هر لحظه بودنت حس یک لحظه زندگی به من بدهد…
آخر تو نباشی من نیستم…
من بی تو هیچم…
دوست دارم باشی تا من زندگی کنم…
چون تو خود خود خود زندگی من هستی…
خود معنای زنده بودن دوست دارم همه کسم

عکس نوشته عاشقانه کلافه برای پروفایل

کلافه که میشوم باید تویی باشد،
تا مرا ببافد به آغوشش

کلافه که میشوم باید تویی باشد


عکس نوشته عاشقانه شعر هر جا که تویی از سعدی  برای پروفایل

ما را سر باغ و بوستان نیست
هر جا که تویی تفرج آن جاست

هر جا که تویی تفرج آن جاست


عکس نوشته تا زنده ای در برابر کسی که… از خسرو شکیبایی برای پروفایل

تا زنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی مسئولی
مسئولی در برابر اشکهایش، در برابر غمهایش، در برابر تنهاییش
اگر روزی فراموشش کردی دنیا به یادت خواهد آورد….
(خسرو شکیبایی)
در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی مسئولی

عکس نوشته عاشقانه آخرین تیکه ی این جورچینی ای عشق

عکس نوشته آهنگ جورچین از محسن چاوشی برای پروفایل

آخرین تیکه ی این جورچینی ای عشق

متن ترانه آهنگ جورچین از محسن چاوشی

توی تاریکی شب آه در جریان بود
زل زدم به آسمون عینکم دودی شد
با صدای زنگ در یهو بارون بارید
دستای خونه پر از گل داوودی شد
ماه از راه رسید روی راه پله نشست
دکمه های قلب من دونه دونه شل شدن
گفتم این یه معجزست خیره شد به آسمون
همه ی ستاره ها دونه دونه گل شدن
مهربونی ای عشق نازنینی ای عشق
آخرین تیکه ی این جورچینی ای عشق
مهربونی ای عشق نازنینی ای عشق
آخرین تیکه ی این جورچینی ای عشق
نخ بادبادکمو یجوری وا میکرد
اینکه تا هر جا خواستم بتونم پر بکشم
یجوری تشنم کرد که میشد
دریا رو مثل یه لیوان آب یه نفس سر بکشم
من چه میدونستم اومده زود بره
چه غروبی داشتن خنده های آخرش
موقع خداحافظی یه تپش از قلبم
مثل پروانه نشست روی سنجاق سرش

ترانه: حسین صفا


عکس نوشته عاشقانه این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار برای پروفایل

عکس پروفایل برای آشتی

این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد… میلرزد

این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار



عکس نوشته عاشقانه عشق بزرگترین اثر هنری از روزبه معین برای پروفایل

چیزی که یه مرد رو تبدیل به یک هنرمند میکنه
دوست داشتن واقعی یک زنه…
به نظر من عشق؛ بزرگترین اثر هنری هست
که یه هنرمند می تونه خلق کنه!

عکس نوشته عشق بزرگترین اثر هنری



عکس نوشته عاشقانه آغوشت برای پروفایل

آغوشت تمرین بهشت است به جان میخرمش

عکس نوشته عاشقانه آغوشت تمرین بهشت است



عکس نوشته عاشقانه شعر با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد از فاضل نظری برای پروفایل

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام
با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد



عکس نوشته عاشقانه من نبضم با لبخند تو میزنه

عکس نوشته آهنگ موهات از محسن یگانه برای پروفایل

تو میتونی منو آرومم کنی… من نبضم با لبخند تو میزنه!

عکس نوشته عاشقانه من نبضم با لبخند تو میزنه

متن ترانه آهنگ موهات از محسن یگانه

دلتنگت میشم بکش دست نوازش رو سرم پیشم بشین درد دلاتو میخرم
میشم پناهت غصه هات مال خودم با من مدارا کن که بد عاشق شدم
چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
لب تر کن ببین دنیارو میریزم به پات سرکن با من که جونمو میدم برات
کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم
چشمات قرارمو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه


عکس نوشته شعر عاشقانه از مولانا برای پروفایل

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را
تو مرا گنج روانی چه کنم سود و زیان را

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را


عکس نوشته عاشقانه هر کسی یک دلبر جانانه دارد من تو را برای پروفایل

هرکسی در یک ستاره بخت خود را دیده است
پیش خود یک آسمان افسانه دارد؛ من تو را
عاشق شوریده دل، در دفتر شعرش نوشت:
هرکسی یک دلبر جانانه دارد؛ من تو را

(شعر: مهدی اخوان ثالث)

هر کسی یک دلبر جانانه دارد من تو را



عکس نوشته عاشقانه لذت دنیا از فریدون مشیری برای پروفایل

لذت دنیا دوست داشتن کسی است که
دوست داشتن را بلد است.
به همین سادگی..!

عاشقانه لذت دنیا دوست داشتن

لذت دنیا دوست داشتن کسی است که دوست داشتن را بلد است.به همین سادگی..!
این روزها گفتن دوستت دارم! انقدر ساده است که میشود انرا از هر رهگذری شنید!
اما فهمش….
یکی از سخت ترین کارهای دنیاست
سخت است اما زیبا!
زیباست
برای اطمینان خاطر یک عمر زندگی
تا بفهمی و بفهمانی…
هر دوره گردی “لیلی”نیست…
هر رهگذری مجنون…
و تو شریک زندگی هر کس نخواهی شد!
تا بفهمی و بفهمانی…اگر کسی امد و هم نشینت شد
در چشمانش باید رد خدا باشد
و باید برایش از “من”گذشت تا به “ما”رسید…..

(فریدون مشیری)


منبع: http://cafepix.ir/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی